Blomster og korte uker

Innimellom (eller ganske ofte faktisk) er jeg så heldig å få med meg noe hjem etter jobb hos Florentes. Blomster som er på sitt vakreste, men for utsprunget til at de kan selges, får skinne en siste gang her hjemme hos oss.

Akkurat nå er butikken full av vår og sommer, fra jordbærplanter til margeritter til bringebær- og bjørnæbærbusker. Og hver onsdags ettermiddag gruer jeg meg litt til å reise hjem for jeg skulle aller helst hatt hele butikken med meg når jeg går ut døren. Og hvis det er noen som bor i Bergen og lurer på hvor denne inspirerende butikken befinner seg så ligger den i krysset på Paradis og jeg lover at den er verdt et besøk:)


Jeg er i gang med andre arbeidsdag denne uken og snart er det helg igjen. Elsker disse herlige kortuken som plutselig dukker opp hver vår:)
 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg