Feststemning på 1-2-3

Med en liten som blir 4 år neste uke er jeg i full gang med planleggingen. Jeg liker nemlig ikke å ha det travel den dagen gjestene skal komme så jeg prøver å forberede mest mulig i forkant. Så i går kjøpte jeg inn både godteposer, gaveposer og annen pynt. Forventningene til bursdagen er skyhøye og jeg har ikke tenkt å skuffe, og til min store lettelse har mange butikker gjort det superenkelt å planlegge til fest! Lagerhaus har for eksempel disse fine bokstav-vimplene. De koster 79 kr og med 89 vendbare bokstaver og 3 av hver bokstav vil jeg si at det er et lite røverkjøp. Med ferdig lagde hull og medfølgende snor til oppheng blir det lett å pynte huset. Et lite tips om du også planlegger fest ut over våren og sommeren:)


 

 

3 kommentarer
    1. Rita: Hahaha, her er det noen som har gått bananas. ALT for å ta fokus bort fra at huset ser ut som en rønne. Imponerende styling og fotograferingsjobb, mange av bildene ser superfreshe ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg