Vårens sporty look

En av stilene jeg ofte faller tilbake til er oppdressa sporty look. Skapene mine begynner å fylles opp med pene joggebukser som fint kan brukes til et par pumps eller en dressjakke. Der er hemmeligheten til å kunne gå med joggebukse på jobb. Pyntes det nok opp så er det lov! Denne våren kan det virke som det er mer og mer stuerent å ta på seg et par leggings og gå ut i offentlighet. Og hvis det er et plagg som er enda bedre enn joggebuksen så er det leggingsen- for ikke å snakke om kuler og mer flatterende på alle måter. Jeg kjenner at dette vil jeg også- kan jeg gå på jobb i leggings? Do I dare?;)


Bilder fra pinterest
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg