Svart kjøkken

Dere som har lest bloggen de siste dagene har kanskje gjettet hvilken farge jeg maler kjøkkenfrontene i? Det var bare nødt til å bli svart. Jeg har valgt den matteste malingen til Jotun Supreme finish og makan til fin finish skal du lete lenge etter! Det er ikke ofte jeg lar meg begeistre av maling for ofte sitter jeg igjen med en liten irritasjon over dråper i overflaten eller penselstrøk som synes, men denne malingen flyter perfekt utover og etterlater overflaten helt silkematt. Nydelig!:)

 

 

2 kommentarer
    1. Å, så spennende! Ser jo veldig fint ut det lille glimtet der… Vågalt med svart, gleder meg til å se! Det klør så i fingrene etter å komme i gang med kjøkkenplanlegging, nå må vi få solgt den leiligheten! Ny visning neste uke, så jeg er utrolig spent. Drømmer om et åpnere kjøkken, det er alt for mørkt og trangt slik det er nå.
      Malingen ser virkelig lekker ut, skikkelig fin finish på den. Tar med meg det som tips.

    2. Rita: Gleder meg til å vise resten. Det er ikke alltid det blir slik man håper men denne gangen blir det faktisk bedre. Kan nesten ikke tro at det er samme kjøkken! Og den malingen er blitt en ny favoritt.

      Du må ha masse lykke til med visningen! Det er så kjedelig å vente på at slike ting skal ordne seg. Trøsten er at det ordner seg alltid. Hvis du gjør noe med kjøkkenet så håper jeg at du legger det ut på bloggen din, og et inspirasjonsinnlegg om kjøkken hadde vært veldig gøy. Du skjønner hvor hodet mitt er om dagen.

      Og du, tusen takk for at du viste til meg på bloggen din! Det ble jeg kjempeglad for:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg