Kjøkkentrend

Helgen er overstått og det som kunne vært noen rolige dager har i stedet vært en helg med en del jobbing. For i løpet av få dager har mer og mer av kjøkkenet blitt transformert til et mer moderne kjøkken og jeg kjenner at jeg koser meg med hvert malingstrøk som betyr et steg nærmere målet. Og som alltid når jeg jobber med et prosjekt tenker jeg automatisk på finishen- de små detaljene som utgjør hele stemningen.

Det er så godt å se materialene og fargebruken i dagens trendbilde. Solide, gode materialer, hardt mot mykt, harmoni og kvalitet- akkurat slik jeg liker det. Her er noe av det som inspirerer meg akkurat nå. God mandag:)


Bilder pinterest

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg