Visualisering av ideer

Når jeg skal gjøre forandringer i et rom starter jeg ofte med å sette sammen collager. Ofte blir det ikke seende slik ut til slutt og ofte lager jeg mange slike mens jeg holder på. For meg er det en fin måte å se om materialer, farger og former passer sammen. Og så er det er god måte å få visualisert ideene på.

Her er de første ideene til en evt makeover av kjøkkenet. Dette er ting vi har fra før eller som vi innenfor et snevert budsjett kan skaffe. Ved å sette sammen slike collager vil du se at tingene du har fra før kan få nytt liv i nye settinger.

Jeg har fått klarsignal fra min andre halvdel til å sette i gang så nå er det i grunnen bare opp til meg selv. Jeg innser at det kreves litt planlegging og tankevirksomhet før jeg setter i gang men det er halve moroa. På lørdag kjøpte jeg håndtak på Ikea, og bare en slik liten detalj kan utgjøre en stor forskjell!

 

4 kommentarer
    1. Kjøkkenprosjekter er det morsomste! Gleder meg til å se hva du kommer opp med. Vi venter fortsatt på salg av leilighet, og før det unnagjort kan vi ikke tillate oss så mye kjøkkendrømming… Men vi var innom Unoform og kikket, og vi vet jo at nytt kjøkken skal vi ha. Spørsmålet er bare om det blir den totale renoveringen av etasjen som vi drømmer om, eller om vi må gjøre en litt mer budsjettvennlig løsning.

    2. Rita: å, drømmen er jo et nytt kjøkken!! Men når det skal sies så er jeg i gang med å male og forandringen kommer til å bli fryktelig stor, selv med noe så enkelt som maling. Gleder meg til det begynner å ta form:)

    3. Ja, hadde ikke planløsningen vært for upraktisk til vårt bruk, ville vårt også blitt malt, og kanskje skiftet benkeplate, sånn i første omgang. Maling gjør jo en kjempeforskjell! Blir gøy å se hvordan ditt blir seende ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg