Same, same but different

Noen av dere har kanskje fått med dere at vi har god takhøyde hos oss- faktisk dobbel takhøyde i nesten hele stuen. Slik ser altså den ene delen av stuen vår ut fra hemsen.


Jeg håper dere nyter noen deilige påskedager, om det er på fjellet, ved sjøen eller i byen. Det er noe unikt med denne tiden, du kan velge om du vil nyte de siste vinterdagene i solveggen på hytta eller starte våren med løker som spretter opp i hagene. Søsteren min erklærte for noen år siden at påsken var hennes favoritthøytid: ingen forpliktelsen, ingen forventninger, bare masse fri og godteri. Jeg kan være enig i det.
 

3 kommentarer
    1. En flott stue!
      Og veldig sant det. Påsken er en fin tid, og jeg skal nyte den med danse trening, og besøk av venner, før jeg reiser på fjellet med familien og kjæresten på onsdag ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg