Topp 5 daybeds

Som alle andre i dette landet drømmer jeg om en daybed akkurat nå. En som kan stå i en stille krok hvor jeg kan ligge med kaffekoppen min og en god bok. Det er mulig det er de travle livene våre vi ønsker å finne en motvekt til. Det å kunne trekke seg bort fra jobb, forpliktelser, mas og tjas for bare en liten stund og ta livet heeelt med ro. Jeg gjør det gjerne i en av disse.

Poul Kjærholms klassiker. Need I say more? Perfeksjon!

Nyheten fra Handvârk. Denne elsker jeg!

Høstens nyhet fra Ikeas Sinnelig kolleksjon. Dus og delikat.

Daybed fra Vipp. Vipp kan tydeligvis mer enn å produsere baderomsartikler…


Indistruelt og vakkert fra House doctor.
 

4 kommentarer
    1. Akkurat nå skulle jeg gjerne hatt en slik på kontoret.. Tenk å kunne legge seg ned og ta en liten hvil i en stile krok…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg