Koordinert bokhylle

Jeg tenkte jeg kunne vise et bedre bilde av bokhyllen etter at jeg gjorde om på den. Som dere ser er det ikke alt som får lov å stå i hyllen lengre. Med en fargepalett på natur, hvitt, brunt og svart begrenser det seg selv. Heldigvis hadde jeg mer enn nok av disse tingene, og flere ting som bare har blitt flyttet hit og dit i huset har nå kommet mer til sin rett i denne hyllen. Svart/hvitt bilder som tidligere har blitt stuet bort i en skuff får nå stå fremme og apekatten fra Kay Bojesen trives godt i bokhyllen, selv om han må henge opp ned (armene datt av på et tidspunkt og er satt sammen på en litt provisorisk måte).

Jeg er tilbake i jobb etter en lang påskeferie, og selv om jeg ønsker hverdag og rutiner velkommen må jeg innrømme at det var tungt å stå opp i dag tidlig. Det var deilig med ferie, late dager og tid med venner og familie og jeg kjenne at jeg allerede gleder meg til neste ferie.

 

3 kommentarer
    1. En veldig flott dekorert bokhylle syntes jeg. Liker den lille apekatten, hehe 😀
      Og skjønner det var vanskelig å stå opp i dag. Det er det alltid etter lengre ferier syntes jeg ;-P
      Ønsker deg en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg