En første titt på mitt drømmebad

Badet er ikke helt ferdig ennå, men så ferdig at dere fortjener en første titt. Jeg tror noen av dere har vært like spent som meg på å se benkeplaten ferdig og her er den! Jeg var på nippet flere ganger til å kjøre på å ikea og kjøpe en benkeplate bare for å få badet fort ferdig, men så klarte jeg ikke slippe tanken på betongplaten. Det har tatt tid, mannen min måtte støpe den i to versjon (den første ble ikke vellykket), det har vært frost og snø og frost igjen (som er uegnet støpevær) og mannen min måtte ha hjelp til å få den 100kg tunge platen inn. Men nå som den er her er den verdt all ventingen. Den ble akkurat slik jeg så for meg og i går kveld brukte jeg badet for første gang. Og med radioen på og en stund for meg selv var det rett og slett terapi for sjelen:)

Og hvis noen lurer heter vasken Batcho og er kjøpt hos Bademiljø. Jeg bladde i utallige interiørmagasiner, pinterestsider og baderomsmagasiner før jeg klarte å bestemme meg for vask og blandebatteri. Form, materiale og ikke minst størrelse måtte være perfekt. Benkeplaten kunne nemlig ikke være for dyp og flere vasker var dermed uaktuelle.  Denne er 39×39 cm og dermed perfekt for et bad med begrenset plass.
 

8 kommentarer

Siste innlegg