Ny vri på blomsterpotte

Da jeg var på bruktbutikken Ottogarden på onsdag kjøpte jeg med meg denne gamle striesekken. Jeg har en stund vurdert å kjøpe en striesekk for å bruke som potteskjuler og da jeg fant denne ble jeg kjempeglad. At den er gammel, lurvete og full av historie gjør den enda bedre:)

For et par uker siden pusset jeg ned og oljet gulvet på nytt og her ser dere resultatet. Med en nyanse lysere og hvite lister ser alt litt freshere ut her hjemme. Et lite tips om du ønsker nytt gulv men ikke har råd til å bytte det ut. Det tok tre dager fra jeg startet til jeg tok tredje og siste strøket med olje, og så måtte vi vente et døgn før vi kunne bruke gulvet igjen, så det gikk rimelig raskt fra start til slutt. Det skal sies at jeg jeg ikke gjorde så mye annet disse tre dagene. Nå skal jeg ikke påstå at alt vi hadde i skuffer og skap er kommet på plass igjen ennå men det er en helt annen sak:)

 

7 kommentarer
    1. Så fint det ble! Veldig gøy slike fornyelser som ikke skjorta… Og hurra for hvite lister! Det er lite som fornyer et rom med så lite som å male lister.
      Visning på leiligheten i kveld, så morgendagen vil trolig avgjøre hvor mye og hva vi kan gjøre i nyehuset. Litt spent kan du si!

    2. Rita: Å male de listene har stått på “to do” listen i flere år, men egentlig litt gøy å gjøre det samtidig med pussingen av gulvet. På den måten ble det ekstra forandring:)

      Veldig spennende å høre hvordan det går med visningen! Dere må ha lykke til, jeg krysser fingrene for mange budgivere:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg