Aschebergsgatan 9 A

Jeg starter dagen med litt deilig og delikat fra Aschebergsgatan før turen går videre til ukens dag hos Florentes. Jeg vet at vi fikk nye varer sist uke så jeg er spent på å se hvordan butikken ser ut i dag! Av bestillingen vet jeg at det er mye rått og rustikt i vente, noe jeg liker veldig godt for tiden. Potter i betong, resirkulert gummi og behandlet papirmaterialer er noe av det som er vente. Materialer som ser helt smashing ut til grønne planter i alle fasonger! Gleder meg!

Jeg ønsker en riktig fin dag og tusen takk for at du titter innom her hos meg. Det er fryktelig hyggelig:)

Ved å samle bilder som harmonerer danner de sammen en gruppe hvor hvert enkelt bilde kommer mer til sin rett enn de gjør alene.

Myk innredning i form av jordtoner i kontrast med marmorbord og svart skinn skaper en veldig kul effekt.

I rom med pene overflater og designobjekter gir det en rustikk effekt å tilføre noe lurvete og uferdig som et lerret og en trappestige.

Kilde Alvhemmakleri

6 kommentarer
    1. Lekkert! Veldig fin kombinasjon av nytt, gammelt, klassisk og moderne, som ser helt uanstrengt og naturlig ut. Og den nye versjonen av Syveren er jo så fin, gøy å kombinere med den klassiske som de har gjort her.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg