Styling av blomsterbutikk

Noe av det viktigste i en blomsterbutikk er å gjøre den salgbar og fremheve det som er i butikken på best mulig måte. I går fikk jeg style deler av butikken akkurat som jeg ville og med kule potter og et stort utvalg av løker og grønne planter var det fryktelig morsomt! Og jeg er ikke blitt mindre glad i OOhh (som jeg skrev om sist uke) etter i går. Det er en råhet i produktene som appelerer veldig til meg. Kanskje et greit Valentin-tips til den litt mer edgy kjæresten? Hvem sier at det skal være røde roser hver gang?

2 kommentarer
    1. Oohh så fint! For en utrolig kjekk måte å jobbe på. Gøy med et slikt innslag i hverdagen. Må ta turen innom en dag – vil ha noen kule grønne planter, og finner ikke noen her i sentrum.
      Leiligheten er ikke kommet ut for salg enda, men den er nok rett rundt hjørnet. Veldig spent på å se bildene fra fotografen. Vi har stylet ganske enkelt, styling ala Fantastic Frank er kult, men personlig syns jeg det blir litt for mye, og jeg har ikke helt tro på at det treffer så mange kjøpere her i byen. Men vi syns det ble veldig fint, lyst og fresht.
      Og Dinesen-gulv blir nok med drømmen. Om ikke noen byr 1 mill over takst da selvfølgelig.. Men uansett har jeg mer lyst på gulv i ask, og det har de ikke. Heldigvis er det mange andre som også har fine heltregulv! Men vi får se, først er det salg, og så tror jeg vi vil ha en pause fra oppussing….

    2. Rita: Det er så annerledes enn jobben jeg har til vanlig og jeg koser meg glugg:) Det er jo egentlig hobby på jobb! Du må ta en tur innom og gjerne en onsdag når jeg er der. Vi har mange kule planter og vi velger ut nye varer hele tiden.

      Jeg gleder meg til å se leiligheten. Det er gøy å se hvordan leilighetene kan bli. Det jo ofte ved salg at de blir akkurat slik en har sett for seg at det skal se ut.

      Jeg lå på gulvet og malte lister i går kveld og nå begynner resultatene av nedpussing av parkett å komme frem. Gøy!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg