Rune Werner Molnes

Endelig er helgen her! Med planleggingsdag i barnehagen tjuvstartet småen og jeg helgen med å sove lenge og spise frokost i pysjamas på sofaen. Altså, slike morgener skulle man hatt flere av! I morgen tenker jeg at jeg skal ta med min lille kafekompis ned til byen og introdusere han for det å gå på kunstgalleri. For meg er kunst viktig og selv om han bare er 3 år synes jeg det er gøy å vise han denne verden, spesielt siden han viser interesse også. Han er tross alt sin mors sønn:) 

Rune Werner Molnes åpner sin utstilling i Galleri Allmenningen i morgen og den gleder jeg meg til å se. Han tar de nydeligste landskapsfotografier og stemningen i bildene er nærmest utenomjordisk. Det er noe vakkert og poetisk i måten han fanger øyeblikkene på. Jeg kjenner at jeg liker spesielt godt bildene han har tatt av fraflyttede bygninger. Det er noe mystisk med disse og det er akkurat som om du kan kjenne suset av gammel historie.

Hvis du vil se flere av bildene som stilles ut kan du gjøre det her eller ta turen til Galleri Allmenning i morgen.


Bilder fra Galleri Allmenningen/Rune Werner Molnes

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg