Den beste måten å rydde på

Jeg føler ofte behov for litt forandring hjemme hos oss men vi har rett og slett ikke økonomi til å kjøpe nye ting hele tiden. Jeg er heller ikke så glad i å ha et overfylt hjem, så om noe skal inn i huset må noe ut samtidig.

Den aller beste måten å rydde hjemme på er å selge det du ikke lenger trenger på Finn og så kjøpe nye ting, gjerne fra Finn. Jeg har hatt flere runder med utbytting. Jeg selger ofte 4-5 ting rimelig og så kjøper jeg EN fin ting som blir en ny skatt her hjemme. Målet er å gå i null, selge og kjøpe i samme sum, på den måten koster det ikke noe å fornye hjemmet!

Lampen og bildet på veggen er resultater av sist gang jeg ryddet. Jeg tviler litt på at disse noen gang kommer til å bli byttet ut:)

 

4 kommentarer
    1. Så enig! Jeg selger unna ting for tiden, der pengene går i Colonialenfondet. Fikk gavekort der fra kolleger på jobb, og samler på den måten opp resten av det jeg trenger for å kunne ta med min kjære… På den måten blir det enda mer gøy å selge ting på Finn. Men skal du selge lampen, er det bare å ta kontakt… 😉 Skal ikke holde pusten mens jeg venter.

    2. Rita: de pengene en får inn fra salg på finn er liksom ekstra stas for det er penger man egentlig ikke har og kan dermed øremerkes til akkurat det man har lyst på:) middag på colonialen høres helt perfekt ut å spare penger til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg