Let spring begin

I dag er jeg tilbake på kontoret hvor jeg tilbringer det meste av arbeidsuken min. Jeg kjenner at kroppen er støl etter å ha stått og jobbet i blomsterbutikken i går og det er ingen tvil om at kroppen på alle måter har godt av denne ene dagen ute av kontoret!  Og hvis du lurer på hvilke blomster du skal kjøpe inn til helgen vil jeg anbefale blomsterløker. Det er fortsatt vinter ute og da er det så deilig å tjuvstarte litt på våren med blomstrende løker inne. Disse bildene tok jeg i butikken og jeg får vårstemning bare av å se på de:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg