Interiør Blogger Awards 2015

Saleduck har startet kåringen av Interiør Blogger Awards 2015 og jeg er nominert! Hurra!:)

Dette året med blogging har vært utrolig morsomt. Jeg har følt meg litt frem når det gjelder mitt utrykk her inne og jeg har satt i live en rekke prosjekter både inne og utenfor huset. Til min store glede er det mange som liker det jeg gjør og som er innom her hver eneste dag og dere aner ikke hvor mye jeg setter pris på det! Det er dere som gir meg gleden med blogging.

Bare det å være nominert til en pris er utrolig morsomt og om noen har lyst å stemme på meg i tillegg blir jeg kjempeglad:) For å se de andre nominerte eller gi meg en stemme kan du gjøre det her.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg