For en slunken januarlommebok

I likhet med vinduskarmen i stuen har kjøkkenbordet fått en liten makeover. Normalt dukker det alltid opp en fargeklatt eller to hos oss men akkurat nå heller jeg mer mot det sarte og naturlige. Mulig hodet trenger å roes ned etter all julepynten sist måned.

Hvis jeg skal komme med et interiørtips for en slunken januarlommebok må det være dette skiferbretter fra House doctor. Det koster 29 kr og kan fint mikses sammen med det du har fra før av. På den måten blir de gamle tingene litt nye igjen også. Jeg har små vaser med eucalyptus på men jeg ser for meg at det vil være fint med urter eller lys på også.


Spør du meg så er det ekstra hyggelig å spise middag når bordet er litt pyntet, selv om det bare er mandag og vi skal spise fiskekaker:)

5 kommentarer
    1. Hehe, denne slunkne januarlommeboken har mer enn nok nytt… Men de skiferbrettene er fine, og helt enig i at fiskekaker smaker bedre på et pent bord. Jeg bruker iblant min bestemors penservise midt i uka, nettopp fordi det er hyggelig å pynte litt i hverdagen også.
      Vært litt fraværende i det siste, mye reising med jobb kombinert med flytting… Men nå er vi på plass i nyehuset, og vi er storfornøyde! Ser at noen av planene fra planleggingsinnleggene mine blir realiserte, andre ikke. Sofa er fortsatt ikke bestemt. Illums selger ut sin Lagoon-utstilling, men den har sjeselong i feil retning for oss, ellers hadde det vært et kupp! Blir gøy å se hvordan det blir etterhvert, får se om det kommer noen nye innlegg.

    2. Rita: Jeg har konkludert med at det aldri blir nok nytt, jeg må bare finne bedre måter å lagre på, hehe. Mannen min synes det er litt voldsomt med blomster på middagsbordet på en helt vanlig hverdag, men sønnen vår elsker at vi tenner lys midt i uka. Full fest med en gang.

      Så kjekt å høre at dere er på plass og fornøyde. Verdens beste følelse å bo i nytt hus! jeg håper virkelig du vil dele litt av tiden i det nye huset, jeg syntes du hadde så mange gode ideer og er spent på hvordan det blir til slutt. jeg titter innom jevnlig for å se om det er lagt ut noe nytt:) Utrolig kjipt med den sofaen, men det var sikkert ikke ment to be. Kanskje det egentlig er en av de andre sofaene du skal ha?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg