Året som gikk- part two

J U L I

Juli startet jeg med å forelske meg fullstendig i terrakotta, kaktus og sukulenter. Jeg ville helst ha de overalt, og denne spesielt. Nydelig rustikt!

Vårt lille badebasseng var endelig ferdig. Og selv om det viste seg å bli en elendig sommen (værmessig) fikk vi noen strålende dager ved bassenget. Her snakker vi baderinger, oppblåsbar båt og milkshake ved bassengkanten. Det er virkelig ikke store dammen du trenger for litt sprell i hagen.

A U G U S T

Elho oppdaget at jeg var fan av produktene deres og likte bildene av våre bambus ved bassenget. Resultatet ble at jeg ble en av elho sine blogg-representanter! Superstolt:)!

Jeg startet å planlegge oppussing av badet vårt. Optimistisk trodde jeg det kom til å ta 3-4 uker men vi holder fortsatt på. Hele høsten kjøpte jeg inn nye ting til badet. Planen med prosjektet: Eksklusivt men rimelig. Dette har vi løst ved å male eksisterende fliser, rive ut det vi kan men unngå å rive ting som krever elektriker eller rørlegger. Her vil detaljene stå i fokus!

S E P T E M B E R

I løpen av høsten fikk vi en ny (brukt) Verner Panton lampe i hus. Lykke!:)

Og her er resultatet av Elho-samarbeidet. Prydgress i nydelige potter.

O K T O B E R

I oktober ville Desenio samarbeide med meg og disse bildene kom i hus.

N O V E M B E R

Jeg er en stor tilhenger av Finn og i november kjøpte vi denne nydelige skjenken. Og prikken over i`en? House bird fra eames. Hvem trenger husdyr med denne i stua. Holder lenge for meg.

D E S E M B E R

Jeg elsker julen! Og hvert år blir jeg mer og mer julete. Det startet så smått i slutten av november med litt julepynt, før det eskalerte mot julaften. I år ble kalendergavene pakket inn i små esker i grått papir og det var like morsomt hver morgen 3-åringen skulle åpne. Han løp opp trappen og hoppet av glede:)Tenk å være 3 år i julen da! Det tror jeg må være det beste som finnes.

Året ble avsluttet med en liten hang up på interiørdetaljer i tre. Dette blir nok med inn i 2016 også. Håper du henger med videre:)

6 kommentarer
    1. Hei,
      hyggelig med en liten årskavalkade! Jeg har vært stort sett offline hele julen, utrolig deilig. Denne uken er det flytteinnspurt, og til helgen skal vi være på plass i nytt hus!
      Veldig smart med den ønskelisten du lagde ang ting du skal se etter på salg. Det bør vi gjøre også, er jo en del småting som trengs til nyehuset… Og noen store. Sofa er fortsatt ikke på plass. Er det ikke rart hvordan vi kunne bestemme oss for et hus på under 24 timer, mens en sofa har vi brukt over ett år på? Jaja. Slik er det jo med huskjøp.
      God nytt år, og jeg gleder meg til å følge deg videre i 2016!

    2. Rita: Så hyggelig å ha deg tilbake! Godt Nytt år!

      Det er galskap hvordan huskjøpene foregår, 100 000er på 100 000er blir kastet ut der men å bestemme seg for å kjøpe en sofa, stol, pledd eller pute for den saks skyld tenker vi leeeenge på. Jeg har brukt flere måneder på å finne ut hvilke speil vi skal ha på badet, hehe.

      Men så fantastisk å flytte inn i nytt hus! Verdens beste følelse. Vi bodde i et tomt hus de første ukene i huset vårt, men selv på sovesofa i stuen var det tipp topp. Det er noe med å sette nøklene i eget hus. Perfekt tidspunkt å flytte inn på nå som salget starter. Og egentlig er det greit at sofaen ikke er kjøpt før nå, nå kan dere faktisk se huset litt an før dere bestemmer dere. Blir gøy å høre hvilken det blir:)

    3. birdbay: Så fint at du likte det! Litt morsomt å se tilbake på året som har gått. I perioder har jeg følt at jeg har hatt få prosjekter på gang, jeg ser nå at det ikke er tilfelle;) Du må ha en strålende dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg