Året som gikk- part one

Ettersom jeg har rundet et år som blogger starter jeg det nye året med å mimre litt fra året som gikk.

J A N U A R

Min andre måned som blogger. Hjemme hos oss foretrekker vi en rolig base, noe som gjør at det er de fargerike detaljene som “popper”. Denne delen av stuen kaller “biblioteket”. Ikke fordi vi leser så mye her, men fordi min mann har bygd en utrolig flott plassbygd bokhylle:)

F E B R U A R

Etter å ha sett en lyseblå vegg i et italiensk interiørblad må jeg bare male en vegg blå! Bladet tok jeg med til en fargehandler slik at jeg fikk nøyaktig lik farge.

M A R S

I mars hadde jeg en rekke ideer som ble satt ut i livet, som denne korkeveggen på kjøkkenet. 12 gryteunderlag fra ikea:)! Enklere og billigere får du det ikke.

Sko og ytterklær ble organisert og skohyllen ble knallgul! 

I biblioteket ble en gruppe orkideer plassert i en stor skål fra Royal Copenhagen.

A P R I L

I april er våren kommet inn i hus. Visste dere at grener fra Japanske kirsebærtrær kan kjøpes hos blomsterbutikkene! Hverdagslykke:)!

Naboene har fått en Barcelonastol og jeg er misunnelig!

M A I

På kjøkkenet blir en stol malt timian-grønn.

Sengeteppet fra Hay som småen har hatt på sin seng låner vi. Små gleder:)

J U N I

I juni tar vi litt ferie både i Dubrovnik og hos venner i Fredrikstad.


I hagen er endelig uteområdet ferdig. Foran huset har vi en benk fra Fermob og to potter fra Elho med buksbom. Perfekt for oss som ikke liker hagearbeid. De krever nemlig ikke noe stell og er grønne og fine hele året!:)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg