Julegave til meg selv

Jeg klarte rett og slett ikke motstå fristelsen, denne Muubs esken er noe av det fineste jeg har sett på lenge. Planen er at den skal stå på badet med vaskehånduker i. Noe av det jeg er skikkelig dårlig til er å vaske bort sminke hver kveld. Jeg er alltid så fryktelig trøtt og har mer lyst til å legge meg enn å stå på badet. Nå som jeg vet at noe så delikat venter meg innbiller jeg meg at det skal gå lettere.

Og et lite tips er at Kid har 50% på alle håndklær akkurat nå. Disse håndukene plukket jeg med meg i går og kvaliteten er utrolig fin! Litt hverdagsluksus og egenpleie synes jeg man skal unne seg, kanskje spesielt nå som vi er inne i den mørkeste tiden på året.

10 kommentarer
    1. Ja! Fin eske! Jeg har en fantasi om at når vi har gjester, skal det stå slike små håndduker på badet som de kan bruke, slik som det gjør på fine restauranter… Og da trenger jeg jammen en lekker eske.
      Kjenner meg igjen i det med å fjerne sminke, det skjer ikke… Er iblant flink, dersom jeg har renseservietter så går det kjapt nok til at jeg gidder. Men nå har hudpleieren min satt meg på et regime der det skal renses morgen og kveld, og det sliter jeg litt med…

    2. Rita: da vi flyttet inn luftet jeg ideen om å ha det på gjestebadet men jeg fikk ikke gjennomslag, Hehe. Det er jo så luksus å ha små kluter enn håndkle på veggen!

      Har også planer om vask morgen og kveld men himmel og hav så kjedelig det er! Tenker jeg begynner når badet “mitt” er ferdig. Innbiller meg liksom at jeg skal bli flinkere med alt sånt når det er ferdig;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg