En liten tinnsoldat

Hver dag denne uken får vår lille en fin julepynt i kalenderen som han kan henge på et lite tre. Tanken er at disse blir hans julepynt som han kan hente frem år etter år og henge på juletreet.

Jeg husker selv fra jeg var liten at noe av pynten likte jeg spesielt godt. Å hente frem disse fra esken på lille julaften og henge på treet- da kjente jeg at det var jul. For barn er det ofte slike små ting som frembringer den gode julefølelsen. Når jeg tenker tilbake husker jeg  en en liten rød Dompap som ble surret rundt en gren hvert år, gamle julekuler og et rødt, et grønt og et gult juletrelys blandt alle de hvite. De fargede lysene hadde antagelig blitt satt på i mangel på noe annet, men vi barna syntes disse var de absolutt fineste.

Kanskje vil denne tinnsoldaten gi gode juleassosiasjoner til vår lille gutt?

Og om noen lurer så er denne søte pynten funnet hos illums:)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg