Black marble

Når hverdagen butter litt i mot så prøver jeg å bruke tiden på det som betyr noe (familie og venner) og det som gir overskudd og glede. Den siste uken har vært mer krevende enn ellers og pri en denne helgen har dermed vært å snu den personlige mojoen.

Oppussing, DIY og innredning kan være krevende men når jeg får det til er det noe av det morsomste jeg vet om. Da jeg startet oppussing av badet vårt i august så jeg for meg at vi skulle bli ferdig på 3-4 uker (litt opptimistisk, jeg innser det), men i går dro jeg altså ut og bestilte vask, blandebatteri, rør, vannlås og tilbehør. Følelsen av å være ett steg nærmere resultatet er utrolig tilfredstillende!

Her er en liten preview. Vi snakker hvite flater, betong, svart marmor, messing, industriell look vs luksus og spa-feeling.

Denne lampen har jeg prøvd å få tak i en stund. Den er fra Bloomingville og har vært utsolgt i butikken. I går fikk jeg de snille damene på Wallendahl til å montere ned utstillingsmodellen som hang i butikken. Ett steg nærmere godsteming på badet:)

7 kommentarer
    1. birdbay: takk for det. Satser på at ting løser seg etterhvert:) du må ha en strålende søndag. Jeg setter utrolig stor pris på at du titter innom her og er så søt å legge igjen noen ord i tillegg:)

    2. Noen ganger så tar plutselig ting litt lengre tid, hvet jeg allt om, hadde et bederoms tak og et par vegger som ventet i 2 år, futten gikk ligsom bare helt ut, Nu Vel, Det ble endelig ferdig. Knall tøff lampe, Skikkelig grei dame i butikken da, som lot deg få kjøpe utstillings modellen 🙂 Ha en knall fin kveld

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg