Forum kino

Noen av dere husker kanskje at jeg kjøpte et bilde fra bildesamlingen til Universitetet i Bergen for litt siden. Nå er det kommet i ramme og opp på veggen og jeg er så fornøyd! Forum kino er en av de eldste kinosalene i Norge og har vært i bruk nesten frem til nå (nå brukes den til teaterforestillinger). Jeg har mange gode minner fra oppveksten da jeg dro på kino der: først med mamma og pappa og siden med vennegjengen. Og kvelden ble liksom ekstra magisk i den store historiske salen. Det er nesten så jeg kjenner stemningen og lukten av popcorn bare ved å se på det. Det føles dermed veldig fint å ha den på veggen. At bildet i seg selv er veldig kult er nesten bare en bonus:)

Hvis du har lyst på noe på veggen som ikke alle andre har vil jeg tipes om å titte innom bildesamlingen. De har en fryktelig stor samling og kvaliteten på bildene er så god at de kan skrives ut i store formater.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg