Meraki

Det gikk seg helt i lås med oppussing av badet tidligere i høst og en (god) stund nå har det stått dønn stille. Det som skulle til for å løsne floken var en god venninne som er giret på å se resultatet. Denne uken har jeg besøk av forloveren min og sønnen på 6 mnd, og selv om hun kommer rett fra tilbygg-prosjekt på eget hus og er midt i ammetåken insisterte hun på at vi skulle male badet i går. Så nå er første strøket tatt og andre skal tas i dag og nå begynner jeg faktisk å se enden på det! Gleder meg!

Og igjen kan jeg begynne å se på hva badet skal smykkes med til sist. I dag lar jeg meg inspirere av produkter fra Meraki.


Produkter fra Bolina

4 kommentarer
    1. Haha, godt med noen som pusher på iblant! Vi var innom et interiørdesign-firma for en liten stund tilbake og ba de om å komme med forslag til badet. Fant ut det kunne være greit med noen annet enn en rørleggers perspektiv også. Spent på å se hva de kommer opp med!

    2. Rita: Og så er det så utrolig mye hyggeligere å være to og få rødvin i belønning etterpå!:) Nå er hun så ivrig at hun insisterer på å få inn badekaret før hun reiser. Det har skjedd mer på disse tre dagene hun har vært her enn det har skjedd de siste tre månedene!

      Du må fortelle hva interiørdesign-firmaet kommer frem til! Så gøy!:) Er det et stort bad dere har? Hos oss begrenser løsningene seg selv. Er begrenset med muligheter på 4m2, hehe.

    3. Vi har et knøttlite bad, ca 3 m2, og derfor ønsker vi å få utnyttet det best mulig. Vi øsnker jo å få vaskemaskinen inn der, og det er ganske utfordrende. Veldig spent på hav de kommer frem til. Til nå har vi tre ulike løsninger: vår egen, og fra to rørleggere, så det er helt klart mulig å gjøre det forskjellig selv på så liten plass. en badekar må vi nok se langt etter…

    4. Rita: Oi, da skjønner jeg at dere prøver å makse potensialet ut av badet! Vi fikk badekaret inn i går (hurra!). Det er vel strengt tatt et bad som er litt lite til badekar, men nå som vi er blitt vant til å ha det ble det vanskelig å planlegge badet uten badekar. Skal legge ut noen bilder etter hvert:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg