MENT

I helgen var jeg innom bolig- og interiørmessen i Bergen. En av standene som jeg la spesielt merke til var MENT. Vakker og annerledes keramikk og porselen i deilige pasteller.

På standen møtte jeg Ingvild Hemma som er en av de to søstrene bak MENT. Hun kunne fortelle at de holder til på Fåberg hvor de startet opp i 2012. De leverer nå til forhandlere i hele landet og har startet eksport til utlandet. Jeg synes det er veldig gøy når norske produsenter får det til og spesielt når produktene er så vakre som dette. Om du vil lese mer kan du gjøre det her, eller følge de på instagram under @mentforbilder.

6 kommentarer
    1. Her var det mye fint, hyggelig blogg du har om og med intriør, veldig i min sjanger, følger deg, titt gjerne innom min, driver med oppussing av huset vårt, elsker ting og tang , så blogger om dette og allt annet jeg driver med til dagelig, Del så mye du lyster 🙂 Ha en fortreffelig dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg