It`s bluer than blue

Fordelen med et stort hus er at vi har en del møbler som vi kan flytte rundt på. Vi har lenge vært lei av sofaen vi hadde i stuen men vi hadde ikke et sofabudsjett å ta av, så da gjaldt det å være kreativ. Nå er den blå sofaen vi hadde i kjellerstuen flyttet opp og den gamle flyttet ned. Den er rett og slett noe av det lureste vi har gjort på interiørfronten på veldig lenge. Det er som å få ny stue, og det har ikke kostet oss en krone!

Det at den er blå gjør meg ekstra glad! Det er ikke noe jeg heller vil ha i stuen enn en blå sofa. At jeg ikke har tenkt på dette før!:)

 

4 kommentarer
    1. Vil tro at en blå sofa passer perfekt inn hos deg! Du har jo mange smådetaljer i blått så det henger nok fint sammen, veldig gøy når slike ting faller på plass!
      Personlig har jeg aldri vært glad i blått, hverken på klær eller i interiøret, men i det siste har det skjedd noe. Nå tror jeg faktisk noen blå detaljer ville kledd stuen vår. Og jeg har kjøpt meg en blå genser og en blå kjole. Og ser på blå ting i butikken. Det er den litt dype, varme blåfargen jeg liker. Som på det første pleddet i innlegget ditt om pledd. Det falt jeg umiddelbart for! Vårt kjære, store maleri er jo i blåtoner, kanskje det har gjort noe med meg?

    2. Rita: vi har hatt denne sofaen i flere år men jeg har aldri tenkt på å ha den i stuen siden den ble kjøpt spesielt til kjellerstuen. Men den gjør seg faktisk bedre i stua enn der nede.

      Det er sånn det begynner: en blå genser, et blått pledd, en blå vase. har jeg nevnt at jeg ikke hadde en eneste blå ting for fem år siden?;) hvis du først skal ha farge hjemme synes jeg blå er den fargen som lettest harmonerer med andre ting, og spesielt de dype blåtonene. Og helt enig med det pleddet! Det er en grunn til at det stod øverst:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg