Enkel quick fix

Akkurat nå er det disse putene jeg hviler hodet på om ettermiddagen. De to i blått og skinn er gamle favoritter mens den grønne er ny. Røverkjøp til 80 kr hos TGR. Min kjære lurer på om vi har nok puter etter hvert- jeg tenker nei!:) Det er en sånn enkel måte å fornye stuen på!

Jeg kjenner i alle fall at jeg har behov for forandring av og til og det er ofte ikke så mye som skal til. Jeg flytter ofte rundt på ting og setter ting sammen på nye måter og med en og annen ny detalj så blir liksom stuen litt ny igjen.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg