Høstens moderne

Akkurat nå har Blomqvist en spesialauksjon som heter Høstens moderne hvor de har flere verk av min favorittkunstner Gunnar S. Gundersen. Hvis du liker verkene hans (eller er interessert i kunst generelt) vil jeg anbefale å titte innom siden.

Det fine med Blomqvist er at du vet hva du får. De har gode beskrivelser av produktene og det er mulig å scrolle over bildene for å se eventuelle skavanker. Jeg synes det er vanskelig å kjøpe kunst over nett, men de gangene jeg har handlet hos Blomqvist har jeg alltid blitt fornøyd. Dagens lille kunsttips fra meg der altså:) Jeg håper dere har en fin fredag og en fin helg i sikte!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg