Høstpledd

En av de tingene som er deilig med høsten er at man kan roe ned inne. Det er stort sett ikke vær som tilsier maling av gjerder og lange turer og skulle det bli en tur så avsluttes de tidlig når mørket og kulden tar tak. Akkurat nå ser vi siste sesong av Downton abbey på Netflix (en serie jeg ikke trodde jeg kom til å like men som jeg har blitt helt hekta på), og det å krype under et pledd på sofaen med en god serie er rett og slett litt hverdagsterapi.

Jeg liker pledd som gjør litt ut av seg med farger og mønster og dette er noen av favorittene denne høsten.

Klippan Yllefabrik

Klippa Yllefabrik

Klippan Yllefabrik

Klippa Yllefabrik

Designers Guild

Klippa Yllefabrik

6 kommentarer
    1. Åh. Jeg har egentlig alt for mange pledd allerede (hvis man kan ha for mange :P), men nå fikk jeg sykt lyst på det svarte og hvitmønstrede!

    2. Pledd, telys, rødvin og en god bok eller en god tv-serie… Det er noe av det fine med høsten! Vi kjøpte nye ullpledd på et lite ullspinneri på Læsø i sommer, og det at det er gode ferieminner knyttet til de gjør jo hyggen ekstra stor.
      Jeg liker også Downton Abbbey, men ser mest på the Block for tiden – en australsk renoveringsserie. Veldig mye gøyale, kreative løsninger.

    3. Rita: Det er ekstra hyggelig med noe som gir fine minner om sommer og sol, og ikke minst at det er noe ikke alle andre har:)!

      Hvilken kanal går the Block på? Jeg synes oppussing- , interiør- og renoveringsserier er så morsomt, men så synes jeg det er så mange dårlige serier som går. Og dårlig smak, oppussing og tv er en dårlig kombo.

    4. Lekre! Jeg har også alt for mange pledd. Men der det er husrom er det vel alltid plass til et pledd til, var det ikke slik ordtaket lød?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg