Bilder fra Desenio

Sponsede produkter

Den gamle skjenken vår er fylt opp med nye bilder fra Desenio. Som en liten hyllest til designkunsten har jeg utelukkende gått for bilder av designklassikere. Jeg liker godt det stramme utrykket; en slags retrolook i moderne innpakning.

Y-stolen er blitt enn ny favoritt. Det grafiske utrykket og den varme gråfargen gjør at bildet passer inn i mange sammenhenger. Jeg har prøvd det sammen med fargerik kunst og fotografier, med nye møbler og gamle møbler, og det tilfører noe i alle sammenhenger. Akkurat nå liker jeg godt å ha bildene samlet men jeg ser ikke bort fra at de blir å se i andre settinger fremover:)

Desenio har en rekke ulike bilder og plakater, og kvaliteten og utvalget er rett og slett imponerende. Hvis du vil se mer kan du gjøre det her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg