Olivedalsgatan 16

Helgen er over og det er på tide å ta fatt på en ny uke. Jeg vet ikke om det er høsten eller det at vi har begynt en ny sesong men jeg kjenner på ønsket om å gjøre små forandringer hjemme. Jeg føler for å rydde i skuffer og skap, bytte ut gamle ting med nye ting eller hente frem gamle ting som ikke har vært i bruk på stund. Natt til lørdag var kjæresten min bortreist og fredagskvelden omøblerte jeg. Kvelden avsluttet jeg med at jeg møblerte tilbake igjen. Når jeg holder på med sånne ting er det like greit at kjæresten min ikke er der. Slike utprøvinger ser han ikke helt poenget med;).

Så jeg starter like gjerne mandagen med å finne inspirasjon fra andre. Innredningen i denne leiligheten ser så uanstrengt og naturlig ut. Og det beste med den er at det ser ikke ut som en kostbar innredning. Et og annet designobjekt i kombinasjon med bruktfunn og møbler fra Ikea. Og i tillegg til å ha trendelementer som terrakotta og grønne planter har de også små quirky detaljene, som en skulptur av en kvinne med turkis hår på veggen og en lilla gepard oppå kjøkkenskapet. Sånne ting liker jeg. Det gjør interiøret morsommere og litt mindre høytidelig.

Hvor genial er ikke denne løsningen med et minikontor bak en gardin?

 kilde Alvhemmakleri

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg