Dream loft in Amsterdam

Når jeg ser denne leiligheten innser jeg hvor kjedelig det er hjemme hos oss! Lyskastere, dyreskaller, huske og himmelseng er bare noen av detaljene som gjør denne leiligheten helt spesiell. Miks av stilarter, teksturer og materialer kan fort gi et rotete utrykk men med en rolig fargepalett som her virker leiligheten harmonisk og personlig. Jeg er veldig fan av eklektisk interiør nettopp fordi det gir rom for å bruke det du liker uavhengig av stil og trender. Det er jo så kjedelig å låse seg til en stil når det finnes så mye gøy der ute!:)

kilde homeadore

4 kommentarer
    1. Haha, dyreskaller kommer nok ikke inn i interiøret hos meg, se her: http://iamturtledesign.blogspot.no/2013/10/trendsettende-arkeologi-del-iv.html
      Personlig syns jeg det i denne leiligheten ble for mye av alt. For mange spennende ting å se på overalt, gjør at jeg syns de bare drukner i hverandre. Men helt enig med deg i det å ikke låse seg til en stil, og det å ha noen gøyale innslag.
      Skulle gjerne hatt det så høy tunder taket, så jeg kunne hatt en hengekøyestol! Og en himmelseng…. Og for noen vinduer!

    2. Rita: Haha, er det noen som burde ha en dyreskalle så er det nettopp en arkeolog!

      Det er nok en grunn til at vårt hus ikke er like spennende. Det kan bli vel mye. Men med en sånn takhøyde og sånne vinduer så er det settingen for å klinke til litt om du spør meg.

      Vi har faktisk rimelig god takhøyde ( bortimot 5 meter på det meste) og jammen har vi huske også, men den er til småen så er ikke like morsomt for meg;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg