Au revoir!

Jeg pakker kofferten og suser avgårde til Bologna med jobben i helga! At det går an å være å heldig! Foruten et og annet faglig opplegg er ikke ambisjonene så store: rødvin, pasta og rusle i gamle gater. Jeg tar med kamera og satser på å ta med mye inspirasjon hjem igjen. Er det noen som har vært i Bologna før? Dette er en helt ny by for meg og jeg kjenner at jeg er veldig spent.

Jeg håper dere får en fin-fin helg! Det er så hyggelig at dere titter innom, og til dere som legger igjen en kommentar fra tid til annen: det setter jeg fryktelig stor pris på:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg