Hva liker dere?

I dag slenger jeg ballen over til dere lesere. Jeg skriver som regel om det som opptar meg her og nå, om det er små eller store prosjekter her hjemme, inspirerende ting rundt meg, arkitekturnytt (eller gammelt nytt), kunst eller interiørtrender. men jeg vil gjerne vite hva dere liker (og ikke liker). Jeg tar gjerne i mot tips slik at bloggen kan bli bedre og jeg kan lære dere bedre å kjenne.

Så hva opptar deg? Hva synes du er spennende? Og hva vil du lese mer om?

Og du, jeg blir superglad om du vil nominere meg til Vixen Blog Awards! Det kan du gjøre her. Jeg har ikke drevet denne bloggen så lenge og bloggen er bitteliten i den store bloggverden som finnes der ute men hvis du liker den blir jeg veldig glad for å bli nominert:)

 

2 kommentarer
    1. Hei! “Du treffer” hvertfall med hva jeg synes er spennende…ellers hadde vel ikke jeg gledet meg til å lese blogginnleggende dine 😃. Kom gjerne med meir “hagearkitektur” jeg går og “funderer” på ulike “hageinndelinger” og en mur jeg vil lage 😉. Ellers liker jeg strikkeprosjektene dine, fant foresten det fine hjertet du strikket til meg (forlengesiden) hinndagen , kanskje jeg kan få tid til litt strikk nå til høsten.😉 jeg tenker også på å lage ein gang “bestmulig” for 4 personer. 2 store 2 små. Jakker, sko og luer. Nøkkler ,utkledningskler og teater 😉!? Heheh, no har du fått et lite innblikk i mine prosjekttanker så “kommer du over noen ideer, tips så er det berre til å blogge om det 😃 God helg og hyttetur, tenker du får det flott 😃

    2. Kristine: Så gøy å høre hva du holder på med! Og så blir jeg så glad for at du følger bloggen min: Kjempeglad, faktisk:)

      Jeg har flere strikkeprosjekter på gang så det lover jeg å komme med ut over høsten og så skal jeg få til noen flere hageinnlegg også.

      Det “bestmulig” prosjektet høres ut som det er i klassisk Kristinestil, jeg tror ikke jeg er kreativ nok til å komme opp med noe der, hehehe. Men jeg er veldig spent på å høre mer om dette.

      Vi kom oss dessverre ikke på hytta pga mye vind (og du vet hvordan vannet der oppe blir da;) ) så nå sitter vi her i regnet. Koselig det også:) Du må ha en god helg videre! Stor klem!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg