Pepper store

Det er en tydelig trend at butikker ikke bare skal fungere som en plass å handle men en plass å oppleve. På klesbutikken “Pepper” i Bergen er ingenting tilfeldig. Arkitektene Eriksen & Skajaa arkitekter har hatt fokus på byggeplass-estetikk da de tegnet butikken og resultatet er røft og edgy. Materialer som betong, eik og marmor går igjen og gjør butikken helt unik.

Da jeg var innom for noen uker siden la jeg merke til at det var mange utenlandske kunder der. Ekspeditøren kunne fortelle at butikkens image hadde gjort dem mer internasjonale og til et reisemål i Bergen. At Bergen blir mer trendy, med butikker med særpreg, er noe jeg har sansen for. Det bidrar til å gi byen karakter og særpreg. Og jeg kan love dere at det er mye morsommere å handle her enn på et hvilket som helst kjøpesenter! At de har alle de “riktige” merkene er heller ikke feil:)  

Kjenner du igjen produktene fra Aesop? Det er her jeg kjøper de:)

 Kilde aftenposten og pinterest

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg