Hello silver

Spør du meg er det ingenting som fremhever et bilde mer enn en fin sølvramme. Dette bildet kjøpte jeg på Fretex i fjor. Den var rammet inn i en grell gullramme fra 90-tallet og jeg kunne rett og slett ikke leve med den. Tro meg- jeg prøvde. Men da jeg skjønte at jeg irriterte meg over den hver gang jeg gikk forbi (og denne plassen går vi forbi mange ganger for dagen) tok jeg den ned og leverte den til innramming. At rammen koster tre ganger som mye som bildet i seg selv gjør ikke noe. Nå synes jeg bildet passer perfekt på den blå veggen vår.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg