Eklektiskminimalisme on Elho

Jeg er så fryktelig stolt at jeg holder på å sprekke! I dag lanseres den nye siden til Elho: myelho. Og som en av fire bloggere er jeg med!! Jeg er i storfint selskap med blant annet nederlandske purestyling og franske urbanjungle bloggers.

Elho er en Nederlandsk blomsterpotteleverandør som leverer til hele verden og jeg har hagen full av de:)

I am so proud! Today Elho launch the new web page: myelho. And in company with three other bloggers I get to be part of it! I am so exited!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg