Olivenkrukke fra Middelhavet

Jeg skulle gjerne hatt en Olivenkrukke fra Middalhavet! Jeg visste ikke at jeg ville ha en før jeg så disse bildene fra Ottogarden. En finere rustikk detalj skal du lete lenge etter! En perfekt kontrast til moderne møbler og interiør.

Og for de som lurer: Ottogarden er en bruktbutikk på en idyllisk gård på Unneland utenfor Bergen. Om du ikke er på utkikk etter olivenkrukke så bør du uansett dra dit for å se alt det andre fine de har. Og så er stemningen der fryktelig hyggelig:)


Bilder fra Ottogarden

3 kommentarer
    1. Har ofte hatt lyst til å ta med meg en slik stor krukke,eller helst en pithos hjem fra Kreta, men de er nok for store å ta med som håndbagasje på flyet… 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg