Luksustilbehør

Tilbehøret er gjerne det siste man kjøper når badet pusses opp, men da jeg var i byen i helgen ble jeg så glad med tanke på å tilføre luksus med produkter fra Aesop at jeg kjøpte med meg litt hjem. De skal settes inn i et skap og spares til badet er ferdig, og når jeg blir litt lei av oppussingen så kan jeg tenke på at disse skal pakkes frem til slutt.

For lei blir jeg. Når det dreier seg om rør og elektronikk blir alt så vanskelig. Jeg oppdager gang på gang at visjonene mine ikke passer sammen med det praktiske, eller at jeg ikke skjønner det praktiske. Jeg har innsett for lenge siden at jeg trenger hjelp av min langt mer handye mann og at vi etterhvert må ha hjelp av både rørlegger og elektrikker. Dette gjør alt litt mer komplisert og det gjør meg fryktelig utålmodig. Jeg vil jo bare bli ferdig og legge meg i badekaret!:)

2 kommentarer
    1. Hehe, jeg har en hjemmelaget såpe jeg fikk av en venn av meg på Kreta, som jeg sparer til vi får pusset opp badet vårt… Kjekt å ha noen slike smådetaljer på plass man kan glede seg til. Enig med deg, bad er vanskelig. Jeg forstår meg sånn halvveis på det, men veldig viktig å ha en rørlegger på plass tidlig i planleggingsfasen, som kan sørge for at det er praktisk gjennomførbart. Vi liker Gården Rørleggerservice, der er de flinke både med det praktiske, og med å ta hensyn til det estetiske! I motsetning til andre vi har hatt kontakt med, så er de villige til å strekke seg litt lenger for at det skal bli pent, og kommer ofte med gode forslag i så måte selv.

    2. Rita: Så vittig! Da skjønner du akkurat hva jeg mener. Det er jo ofte finishen som er gøy:)

      Tusen takk for tips! Da skal jeg stikke innom der. Jeg har blitt skuffet så mange ganger over håndtverkere hos oss. De har bare hatt fokus på gjennomføing og ikke fokus på estetikk i det hele tatt. Jeg har flere ganger spurt om råd men de har ikke virket intr i å finne pene løsninger i det hele tatt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg