Rustikke blomsterpotter

Når man har bestemt seg for å finne en bestemt ting før shoppingrunden er det dømt til å mislykkes. På lørdag trålte jeg byens blomsterbutikker etter en skikkelig rustikk terrakottapotte. Det var ingen som hadde det jeg hadde sett for meg så det var bare å gi opp. I går derimot tok jeg turen innom Florentes på Pardis og der fant jeg disse, og de er helt perfekte! De ser ut som de har stått ute i vær og vind et par år og det er akkurat den lokken terrakottapotter bør ha. Og siden de er så fine kjøpte jeg like godt to.  

Disse kaktusene skal inn på det nyoppussede badet med tid og stunder. Tanken på det gjør meg så ivrig at jeg får lyst til å rive ut vask og badekar med en eneste gang.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg