Badekar

Hodet mitt er overfylt med ideer til fornyingen av badet. Dere får gi beskjed om det blir for mye av det gode.

I dag tenker jeg på badekar og jeg tror det står mellom en av disse. De er helt ulike, den ene stram og moderne den andre mer gammeldags. Som regel dras jeg mot det stramme og stilrene men jeg kjenner at jeg er svak for løveføtter også. Hvor god stemning gir ikke det på et bad? Noen som har en favoritt?

Med hvite vegger og grått gulv tror jeg det blir fint med tilhørende detaljer i tre, gull(eller bronse), noe svart, hvitt og grått. Og på shoppingrunden i går var jeg på utkikk etter en skikkelig rustikk terrakottapotte. Jeg klarte ikke å finne akkurat en slik jeg var ute etter så jeg må fortsette å lete. Med en grønn plante i tror jeg det blir en fin måte å tilføre litt farge.  

Badkar med løveføtter fra Hafa newport

Stilrent badekar fra Westerberg

 

6 kommentarer
    1. Jeg falt for det med løveføtter…ser for meg at det blir utrolig stilig sammen med betongbenkeplaten, kaktus i terracottapottene og detaljer i bronse/messing/gull.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg