Mini-makeover bad

Med fare for stor fallhøyde viser jeg dere før-bilde uten å ha noen etter-bilder å vise til. Jeg har nemlig ikke begynt. Men hodet mitt bobler over av ideer og jeg har fått klarsignal fra min andre halvdel.

Fra vi flyttet inn har jeg hatt lyst å gjøre noe med dette badet. Det er helt ok altså, det fungerer fint og er faktisk, i følge prospektet, oppusset i 2005 (tro det eller ei), men det er bare litt kjedelig… Vi har ikke gjort noe med det før for vi har lenge vurdert å rive vegger og bygge et større bad. Nå har vi konkludert med at det ikke skjer de neste 5-10 årene så da får jeg gjøre en mini-makeover. Planen er å bytte ut innredningen og gjøre det litt freshere! Dette vil nok ta noen uker/måneder, men følg med! Jeg legger ut bilder når ting tar form:)

Og her er noen pinterestdrømmer for badet:

6 kommentarer
    1. Liker planene, er ofte ikke så mye som skal til! Får se om vi kommer i gang med våre badeplaner i høst, der er det også hvitt, grått og tre som gjelder. Elsker forresten det speilet på siste bildet, så vakkert!
      God helg, håper på litt finere vær enn i dag…

    2. Rita: Nei, det er faktisk bare noen små grep som skal til før ting ser helt annerledes ut. Vi kom hjem fra ferie i går og jeg kjenner jeg ivrer etter å starte allerede nå. Og det speilet var rett og slett nydelig…

      Du må ha en riktig fin helg du også! Og det er jo faktisk sol i dag! Hurra!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg