Time out

Etter et år med jobbing og innspurter den siste uken gikk jeg rett og slett på en liten feriesmell i går. At jeg har vært alene hjemme med småen de to siste helgene har nok ikke hjulpet på. Så da pappaen overtok ansvaret på søndag kjente jeg at jeg var sliten og at jeg trengte å hente meg inn igjen. Så da bilen ble pakket i dag tidlig dro de avgårde til besteforeldre uten meg.

Dagen har jeg tilbrakt helt for meg selv og jeg kjenner overskuddet er på vei tilbake. Jeg sov til jeg våknet av meg selv (jeg har til og med sovet middag) og jeg har vært i byen på shopping og kafe. For noen år siden var det helt utenkelig å gå på kafe alene. Nå koser jeg meg. En stille stund for meg selv der jeg kan senke skuldrene og nyte en deilig kopp kaffe. Bare småbarnsforeldre skjønner fullt ut verdien i dette!

Det er ikke lange timeouten jeg skal ha for i morgen reiser jeg etter, jeg vil jo også være med på ferie! Og jeg kjenner at jeg savner guttene mine allerede.


Kaffe på Dromedaren

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg