En gammel venn

Jeg tror ikke jeg har forstått hvor utsultet jeg har vært på sol og varme før i dag. Herlighet så fantastisk det er å gå med bare armer og føtter! Jeg føler jeg har gått rundt med et takknemlig smil i hele dag.

Med en liten med på tur har vi fått mye ut av dagen. Selv om han var i seng kvart på elleve i går våknet han halv sju i dag tidlig. Vi har vært ved bassenget, på stranden og ikke minst inni gamlebyn her i Dubrovik. Da jeg var yngre ville jeg alltid reise til nye steder da jeg var ut og reise, nå synes jeg det kan være like hyggelig å reise til steder jeg har vært før. Det er som treffe igjen en gammel venn som du vet du liker og som regel så oppdager du helt nye sider ved stedet hver gang du er der.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg