Rundtur

I løpet av våren tror jeg det har kommet noen nye lesere og det synes jeg er utrolig stas! Så gøy at dere titter innom! Jeg legger ut bilder fra huset vårt med jevne mellomrom men for nye lesere tenkte jeg å gi en liten rundtur:)

Den ene delen av stuen kaller vi “biblioteket”. Ikke fordi det blir lest så mye, men på grunn av den flotte bokhyllen som min kjæreste bygde da vi flyttet inn for 4 år siden.

På kjøkkenet henger PH-lampen som jeg kjøpte på Lauritz. På veggen har jeg montert en korktavle laget av gryteunderlag fra Ikea.

I løpet av vinteren ble en liten gang malt i hvitt, svart og gult!

I spisestuen står 6 Scandia-stoler.

Selv om grunnfargene går i nøytrale farger har dere sikkert skjønt at jeg liker litt farge. Etter å ha sett en blå vegg i et fransk interiørmagasin måtte jeg bare male denne veggen lyseblå.

På soverommet vårt har vi et gult sengeteppe fra Hay. Gulvet i underetasjen er originalt og i heltre. Jeg drømmer om å få et sånt gulv i hovedetasjen også…

4 kommentarer
    1. Jeanette: Veldig gøy å høre at du liker stilen vår! Jeg synes ofte det er vanskelig å finne ut hvilken retning en skal ta med tanke på interiør. Det er jo så mye å velge mellom! Men når jeg ser på bildene fra i dag så ser jeg at selv om jeg sporer av fra tid til annen så er vi ganske tro mot vår egen stil. De freshe fargene går igjen:)

      Ønsker deg en riktig god dag!

    2. Er så glad jeg såg innom bloggen din, jeg er også veldig opptatt av interiør og den lidenskapen blir bare større for hvert år. Ha en fin dag =)

    3. Monja: For et kompliment! Tusen takk! Det er noe med å bli voksen og se at det man gjør med interiøret faktisk gjør at huset blir til et hjem for alle som bor der:)

      Håper du får en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg