Spice it up

I går var jeg på kundekveld på Ting på Bryggen. Det er ikke så ofte jeg går på sånne kvelder, tror faktisk dette er andre gangen. Men det var veldig morsomt! Goodiebag, champagne og smaksprøver. Nydelig mat! Faktisk så godt at jeg glemte interiør og ble mest opptatt av mat. Så med 20% avslag kjøpte jeg med meg risotto, krydder og oljer. Med havsalt og olivenolje skal vi ha mange mozarella-salater ut over sommeren. Gleder meg.

Av alle ting så vant jeg denne fine potten (med plante i)! Jeg vinner aldri noe så å vinne i seg selv var egentlig premie god nok:) Den skal henge i taket så når min mann snur ryggen til så skal jeg skru en krok i taket. Er det en ting min kjære ikke liker så er det at jeg lager huller i tak og vegger. Hadde han bare visst hvor mange hull det er i dette huset som jeg ikke har fortalt han om.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg