Oliventre

I helgen hadde vi et par fantastisk dager med sol, og når solen kommer da vil jeg helst være på terrassen.

Jeg er ikke den som vanner morgen og kveld så de plantene som er der ute må klare seg selv. På lørdag ble gamle planter kastet og nye kjøpt inn. Når jeg ser disse friske nye oliventrærne så skammer jeg meg litt over at jeg har tatt så dårlig vare på den store. Fine venninner kjøpte den til meg for 3-4 år siden og den har blitt mer og mer stusselig for hvert år (det hjalp sikkert ikke å bruke den som juletre vinteren 2012). Jeg håper dette er året da den skal bli grønn og fin igjen.

Og hvis det er noen der ute som har gode tips for å få den frisk og rask, så tar jeg i mot med takk.

5 kommentarer
    1. Ingen tips desverre, da min krukkegjeng ser ut som svartedauen har vært over hele gjengen i vinter. Men det så så koselig ut hos deg, at jeg bare måtte kommentere det :p

    2. mediakaos: Du, så gøy å høre!:) Vi har fått en veldig koselig terrasse- nå må bare solen og varmen komme sånn at vi får brukt den.

      Plantene som jeg måtte kaste, var i strå/gress-familien. Hvem klarer å få gress til å dø? Trodd ikke det var mulig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg