Ny potte fra Elho

Hva jeg har gjort riktig med denne planten vet jeg virkelig ikke. Jeg gjødsler aldri og den får sjelden vann men den vokser og vokser. Nå er den blitt så stor at den må få  større plass. Hvis den kan vokse og bli enda større så blir jeg veldig glad:). Hvis noen lurer på hva den heter så er det en “Vindusblad” (jeg har nettopp googlet det).

Disse blomsterpottene i plast fra Elho er de kuleste pottene jeg vet om. De er egentlig ment til utendørsbruk men jeg synes de fungerer like godt inne.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg