Disco fever

Når jeg har sjansen da stikker jeg på en av gjenbruksbutikkene rundt Bergen, så da jeg var på besøk hos mamma på lørdag ble småen plassert der en liten stund men jeg dro på skattejakt.

Gjenbruksbutikken i Knarvik er full av ting og enkelte ganger klarer jeg ikke finne noen fordi det er så vanskelig å få oversikt. Du må rett og slett ha litt god tid når du er der for å se potensialet i ting. På lørdag fant jeg en kopp, en lampe, en lysestake, tre kuler og en diskokule. Ja, dere hørte riktig, en diskokule. Jeg har en plan for den, og jeg tror/håper det blir kult.

Jeg vet faktisk ikke hva som er meningen med disse kulene, men jeg ble bare så glad av den freshe blåfargen at de måtte bli med hjem.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg